Stránky pro Spektákl

Školní rok 2020/2021

Úkoly na on-line lekci 5.11.2020

- Napsat text na téma: Moře-Břeh
- Připravovat si svůj vlastní autorský výstup na téma SLOVO
- Noste si knihu ke čtení (budeme dělat výslovnost, jevištní čtení a přednes)

Úkoly na on-line lekci 29.10.2020

- Napsat text na téma: Až mi bude 32
- Připravovat si svůj vlastní autorský výstup na téma SLOVO
- Noste si knihu ke čtení (budeme dělat výslovnost, jevištní čtení a přednes)

Úkoly na on-line lekci 22.10.2020

- Napsat text na téma: Čistá krása 
- Připravovat si svůj vlastní autorský výstup na téma SLOVO
- Noste si knihu ke čtení (budeme dělat výslovnost, jevištní čtení a přednes)

Vytvořili jsme společný dokument na Google, abychom si v něm mohli sdílet texty a inspirace.

Úkoly na on-line lekci 15.10.2020

- Napsat text: Síla osobnosti (fantazii a kreativitě se co do formy i obsahu meze nekladou)
- Noste si knihu ke čtení (budeme dělat výslovnost, jevištní čtení a přednes)

Úkoly na on-line lekci 8.10.2020

- Noste si knihu ke čtení (budeme dělat výslovnost, jevištní čtení a přednes)
- Napsat na 8.10. text na téma: SLOVO (Co to pro mě znamená? Co to je? Co se za slovem skrývá? Nebo nějaký příběh?) - fantazii v obsahu i formě se meze nekladou

Školní rok 2019/2020

Instrukce z 23.4.2020

  • Příběh o ženě v kadeřnictví  zpracuje Míša – zajímavé repliky, situace, případně rozvine. Dá úkoly postavám, které napíšou svoje monology. Vznikne z toho scénář jednoho dílu – GARANT tohoto dílu je Míša.
  • Příště se budeme znovu věnovat řeč a sdělování textu a rozvineme další díl představení.

Instrukce z 16.4.2020

  1. Příběh o špatném divadelním představení: zpracuje dle záznamu z videokonference Lada – zajímavé repliky, situace, případně rozvine. Dá úkoly postavám, které napíšou svoje monology. Vznikne z toho scénář jednoho dílu – GARANT tohoto dílu je Lada
  2. Příště se bude číst další díl a zkusíme jít podobným způsobem.

Instrukce pro práci z 9.4.2020

  1. Rozdělte si věci, které máte sepsané z hodin. 16.4. je budete číst a opřipomínkujeme si to a pouvažujeme, kudy a jak dál.